Co budete dělat:
Identifikace potřeb a požadavků zákazníka (přímá komunikace s window person firemních zákazníků)
Řešení obdrženého požadavku, objednávek, vystavení forecastu pro oddělení Plánování výroby
Plán expedice, objednávka dopravy, vystavení expedičních dokladů
Komunikace s dopravci, objednávání externí dopravy
Objednávky nepřímého výrobního materiálů nebo dílů, komunikace s dodavateli
Zadávání dat do systému Helios, denní reporting


Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
SŠ nebo VŠ ideálně obchodního či technického zaměření
Praxe na dané pozici výhodou (talentované uchazeče zaškolíme)
Znalost Aj na středně pokročilé úrovni : slovem i písmem
Znalost práce na PC – MS office, Helios výhodou
Zákaznická orientace, organizační schopnosti, flexibilita, komunikatovnost, schopnost týmové spolupráce

 

Co Vám můžeme nabídnout:

Zajímavou práci v oddělení Zákaznického servisu a plánování
Zajímavé mzdové ohodnocení
Zajímavá školení a reálná šance profesního růstu
5 dní volna k řádné dovolené navíc – tzv. sick day
Příspěvek na penzijní připojištění
Dárky při životních jubileích (narozeniny, narození dítěte, svatba...)

 

Pokud jsme Vás zaujali, neváhejte nám odpovědět přes tento inzerát nebo zavolat.

Nástup možný IHNED

Kontaktní osoba: Vaníčková Klára 727 939 855, 312 500 723